بلاتکلیفی...

خرید بک لینک

هوس میکده داره

دل دیوونه من

نمیدونه بی تو ایام بهارو چه کنه

چه کنه...

خب من شرمنده دوستای گلم هستم چند وقته اوضاع جور نیست که جبران محبت کنم ولی خب توو اولین فرصت خدمت میرسم...

همتون ُ دوست دارم و ممنونم ازتون

+ نوشته شده در پنجشنبه هفتم اسفند ۱۳۹۳ساعت 20:23 توسط مردتنها |
بلاتکلیفی......

ما را در سایت بلاتکلیفی... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 91 تاريخ: جمعه 6 مرداد 1396 ساعت: 16:46

بس که بد می گذرد زندگی اهل جهانu2029

مردم از عمر چو سالی گذرد عید کنند ...

از صمیم قلب بهترین هارا در سال نو برای دوستانم آرزومندم[گل]

+ نوشته شده در جمعه بیست و نهم اسفند ۱۳۹۳ساعت 9:31 توسط مردتنها |
بلاتکلیفی......

ما را در سایت بلاتکلیفی... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 129 تاريخ: جمعه 6 مرداد 1396 ساعت: 16:46

توافق که نه. من به یک مذاکرهی خالی هم قانع ام.وین؟ همین تهران هم کافی ست. شاید یکی از کافههای شلوغ انقلاب. دوتایی بنشینیم و حرف بزنیم. تـو فقط تحریمهایت را بیشتر کنی: که نگـاهت نکنم، که تماسی نگیرم، که دنبالت توی خیابان راه نیفتم. خودت با سلاح کشتار جمعی به جان جهان بیفتی ولی سلاحهای من را ازم بلاتکلیفی......

ما را در سایت بلاتکلیفی... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 88 تاريخ: جمعه 6 مرداد 1396 ساعت: 16:46

این شده داستان زمونه ی ماپروین کجایی که ببینی شعری که گفتی هنوز تازه و زلال مونده...روزی گذشت پادشهی از گذرگهیفریاد شوق بر سر هر کوی و بام خاستپرسید زان میانه یکی کودک یتیمکاین تابناک چیست که بر تاج پادشاستآن یک جواب داد چه دانیم ما که چیستپیداست آنقدر که متاعی گرانبهاستن بلاتکلیفی......

ما را در سایت بلاتکلیفی... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 87 تاريخ: جمعه 6 مرداد 1396 ساعت: 16:46

فراموش کردن کسی که دوستش داری مثل بخاطر آوردن کسی است که هرگز ندیده ای!

برتولت برشت


برچسبها: فراموشی, دوست داشتن, خاطر
+ نوشته شده در یکشنبه هشتم آذر ۱۳۹۴ساعت 19:20 توسط مردتنها |
بلاتکلیفی......

ما را در سایت بلاتکلیفی... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 84 تاريخ: جمعه 6 مرداد 1396 ساعت: 16:46

تیشه را انداختم از کوه برگشتم به شهر

دلقکی گشتم که مشهور است شیرین کاری اش...


برچسبها: آیدی تلگرام, Passer_by
+ نوشته شده در سه شنبه هجدهم خرداد ۱۳۹۵ساعت 22:59 توسط مردتنها |
بلاتکلیفی......

ما را در سایت بلاتکلیفی... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 97 تاريخ: جمعه 6 مرداد 1396 ساعت: 16:46

چنان در قید مهرت پای بندم که گویی آهوی سر در کمندمگهی بر درد بی درمان بگریم گهی بر حال بی سامان بخندممرا هوشی نماند از عشق و گوشی که پند هوشمندان کار بندممجال صبر تنگ آمد به یک بار حدیث عشق بر صحرا فکندمنه مجنونم که دل بردارم از دوست مده گر عاقلی ای بیهوده پندمچنین صورت نبندد هیچ نقا بلاتکلیفی......

ما را در سایت بلاتکلیفی... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 89 تاريخ: جمعه 6 مرداد 1396 ساعت: 16:46

من از نهایت شب حرف میزنم
من از نهایت تاریکی
و از نهایت شب حرف میزنم
اگر به خانه من آمدی
برای من ای مهربان چراغ بیار
و یک دریچه که از آن
به ازدحام کوچه ی خوشبخت بنگرم...

+ نوشته شده در دوشنبه بیست و پنجم بهمن ۱۳۹۵ساعت 19:57 توسط مردتنها |
بلاتکلیفی......

ما را در سایت بلاتکلیفی... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 86 تاريخ: جمعه 6 مرداد 1396 ساعت: 16:46

عجب روزایی شده

بلاتکلیفی خیلی بدچیزیه

موندن

رفتن

بلاتکلیفی......

ما را در سایت بلاتکلیفی... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 70 تاريخ: جمعه 6 مرداد 1396 ساعت: 16:46

صفحه بندی